tisdag 13 augusti 2013

Häften, mappar och visitkort






Det blev ingen skolstart för mig i år heller (jobbar som speciallärare), eftersom jag stannar hemma med lilltösen ett år till. Jag fick ändå lust att ha fina pärmar, häften och annat som hör till skolstarten. Därför passade jag på att fixa lite prylar till min försäljning av planscher och kort.

Jag köpte och dekorerade en A3-mapp för planscherna. Jag stämplade/signerade planscherna och gjorde visitkort att dela ut och klistra bakom planscherna. Sen hittade jag ett bokplast med träimitation som jag plastade in mitt "bokföringshäfte" med. När jag var i farten använde jag även bokplasten till några andra småpyssel. Mer om dem i ett annat inlägg. 

Inspiration till triangelmönstret fick jag från DEN HÄR bloggen där Maria hade dekorerat en vägg med trianglar. Mitt inlägg om försäljning av planscher och kort hittar ni HÄR.

Inga kommentarer: